Sök
  • Adéle Jordan

Recensioner, Westlife och ett halvfärdigt slut!

Jaha, jag skrev visst sist att det inte skulle dröja så länge innan nästa inlägg, men, men... That's life I guess! Vad har hänt sedan dess förutom att jag har pyntat hela lägenheten? Jo, jag har fått två positiva recensioner från Instagramrecensenter och bokbloggare att lägga till min samling och har även fått fint mottagande från andra läsare :D Yay! Och som ni kanske kan utläsa från rubriken har jag börjat skriva på slutet av min nya bok, fick inte skriva klart hela slutet för min assistent var såklart tvungen att gå och lägga sig då och då fick även jag göra det! Ska nog skriva klart det imorgon, idag har jag varit för trött. Varför då? För att jag gick och la mig strax efter två inatt, och varför gjorde jag det? Jo, för att jag var på Idolfinalen igår! Så bra! Ja, kanske inte själva finalen, det var ju inte därför jag var där ;) Nej, jag var enbart där för att se Westlife och som det var värt pengarna :D WOOHOO!!!! De var helt underbara :D! Inte för att jag inte visste att de skulle vara det, men ändå ;) Hoppas verkligen de kommer hit nästa år för en hel konsert i Globen, det vore på tiden! Håll alla tummar och tår! Och i veckan har jag inte bara vunnit en bok i diverse jultävlingar, utan två :)! Nej, nu ska jag ta och avsluta det här medan jag fortfarande ser vad jag skriver ;) En trevlig avslutning på helgen och en glad andra advent önskar jag er alla!

Puss & Kram

27 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

Från oss alla till er alla...

Här kommer en liten hälsning så här dan före dopparedan! Jag, tillsammans med Michelle, Adam, Gavin, Kelly, Sara, Melanie, Melinda med flera, vill önska er alla en riktigt God Jul & ett Gott Nytt År (

Nu sätter vi fart!

Hej på er! Det var länge sedan! Tyvärr :( Så vad har hänt i era liv? Här har det inte hänt så mycket, eller? Förra helgen var jag på Litteraturens Lördag här på Stadsbiblioteket i Örebro, en liten min

Debutantblogginlägg och en första recension!

Ledsen att det har gått så lång tid till sen sist men det har varit lite mycket på sistone som ni kanske kan utläsa från rubriken! Okej, vart ska jag börja? Jo, förra helgen började jag skriva på mitt